ETHOS

ETHOS

Operace Ethos je založena na šesti herních charakterech. Každá z postav má unikátních schopnosti, výstroj, výzbroj a různou délku respawnu. Proto dobře uvažte, jaká postava se na Vás nejvíce hodí, která Vás bude maximálně bavit.
Pokud se jednotlivé herní postavy dokážou dobře sehrát a doplnit, tak vytvoří fungující velice efektivní bojový celek. K plnění úkolů, získání převahy a celkového vítězství podstatné.

Základem, bude komunikace jako na každé akci kde se úspěch odvijí na celku a ne na výkonech jednotlivců. Proto, kdo má vysílačku tak sebou. Kdo ne, má ruce a svůj hlas. Dále plnění svého charakteru i za cenu návrtatu na respawn. Posledním klíčem k vítězství je rychlost jako na každé akci.

Herní charaktery

Bojovník – řadový voják, jeho úkolem je být v první líni a tlačit nepřítele, ztráty u této postavy budou vysoké proto je zvýhodněný zkrácenou dobou respawnu. Jako jediný může používat granáty. Zbraně může použít do 130 m/s.

Respawn: každá pátá minuta / Počet: alespoň polovina týmu.

Špeh – jeho hlavním úkolem je získávat informace o postavení nepřátel, pomocí infiltrace, popřípadě jejich likvidace, má lehkou výstroj, musí být vybavený vysílačkou a je vyzbrojený jako běžný voják navíc musí mít pistoli nebo brokovnici (AEP, GAS, MAN), změnou barvy pásky se může infiltrovat mezi nepřátelské jednotky, podávat pomocí vysílačky zprávy o nepříteli a dále různě škodí.

Respawn: každá patnáctá minuta / Počet: 1 špeh na 25 bojovníků

Zdravotník – má za úkol podporovat a oživovat své padlé
spoluhráče položením ruky na rameno zraněného a soustavně počítá do deseti.

Počet možných oživení je 1 život na padlého.

Fungování v akci: hráč po zásahu si lehá a leží na místě kde byl raněn a dává hlasitě a zřetelně slovem MEDIK signál, že potřebuje ošetřit;
z tohoto místa se nesmí sám pohnout !

Jakýkoliv spolubojovník ho může odtáhnout do krytu, kde ho medik může ošetřit;

pokud se medik ke zraněnému nedostane do zhruba dvou minut, raněný umírá a odchází na respawn s reflexní vestou; po medikovi se smí střílet; nemůže ošetřit sám sebe, může ošetřit a být ošetřen jiným medikem;

pokud byl hráč vyřazen z boje na tichou poštou (MÁŠ) je ihned vyřazen z boje, medika nevolá a s reflexní vestou odchází na respawn;

Respawn: každá desátá minuta / Počet: maximálně 2 hráči na 15 spoluhráčů.

Pyrotechnik – jeho hlavní úkol je „vykuřování“ nepřítele, jako jediný smí používat
dýmovnice a plynovou masku (vlastní) u dýmovnic není omezena doba dýmení. Dým simuluje zamořenou oblast, ve které jsou všichni hráči vyřazeni z boje. Jen pyrotechnik pokud použije plynovou masku tak v této oblasti může operovat. A pohybovat se zapálenými dýmovnicemi – házet je zpět nepříteli. Je vyzbrojen jako
bojovník. Z výbavy je vhodná vysílačka.

Respawn: každá desátá minuta / Počet: maximálně 1 hráč na 10 spoluhráčů

Kulometčík – jeho hlavním úkolem je držení silných pozici pomocí kulometu s krabicí
nebo bubnem, které může během akce dosypávat. Umí opravovat zbraně vyřazené zásahem.

Respawn: každá desátá minuta / Počet: maximálně 1 hráč na 20 spoluhráčů

Odstřelovač – jeho hlavním úkolem je pozorování a vyhodnocení situace, musí hrát s
opakovací puškou (manuální nebo plynová) a vybaven vysílačkou. Do budovy může vejít pouze se záložní zbraní.

Respawn: každá desátá minuta / Počet: maximálně 1 hráč na 10 spoluhráčů