Na této stránce uvádíme přehled našich herních módů a jejich pravidel. ©️
Ale prvně si projděte: ⚙️ HERNÍ MECHANIKA:https://airsoftpark.cz/herni-mechanizmy/
RADIO RAID
ÚTOK:
– zajistit radio (v budově),
– přesunout radio do vrtulníku
– 10 minut bránít rádio
– zabránit výstřělu z dělu
– respawn: po 2 hráčích
– PMR: 1

OBRANA:
– ubránit rádio
– natlačit dělo (pvo) na palebnou pozici
– vystřelit z děla na vrtulník
– respawn: po 5 hráčích
– PMR 8
COMMAND & CONQUER (mil-sim)
Stožáry s vlajkami jsou rozmístěné po hřišti, týmy jsou rozděleny do družstev a mají svého generála (jinak neherní postava).
Každé družstvo má svého velitele, radistu a medika.
Velitel družstva mu velí, radista zajišťuje spojení s hlavním velitelem týmu a medik ošetřuje raněné ve svém družstvu.
Družstvo se navíc respawnuje pouze jako celek – pokud část družstva přežívá, musí volit mezi bojem v oslabení nebo stáhnutím se na respawn, aby oživili zbytek svého týmu.

Hlavní velitel týmu pomocí vysílačky komunikuje se svými družstvy a hlavně na stopkách měří čas, kdy jeho tým drží jednotlivé vlajky.
Tým, který má na konci časového limitu v součtu více času na stopkách pro všechny vlajky vyhrává.
BLACK GOLD (larp: úplatky, vyjednávaní, zrada, obchod)
Strany:
Libijská domobrana: civilní oblečení plus vojenské doplňky.
USA: vojenské oblečení, PMR 1
Rusko: vojenské oblečení, PMR 8
Cíl akce:
Vytěžit co nejvíc ropy. Ropa se nachází na dvou těžebních věžích a třech skladištích. Ropu může těžit jen technik. Každá strana má dva techniky.
Domobrana se snaží zamezit těžit ropu a nebo se jí snaží prodat.
USA i Rusko můžou ropu koupit od domobrany .
Domobrana je úplatná, ale taky může zradit.
USA i Rusko mají na svém resu nádobu do které nosí natěženou ropu. Ropa je nedá krást z resu. Na pět těžebních věží je jeden technik, který jako jediný může těžit ropu.

BUNKRY
Obránci:
– ubránit všechny bunkry během dvou hodin
– respawn: každá 10. minuta, PMR1

ÚTOK:
– dobít a obsadit všechny bunkry
– respawn: instantní, PMR 8
ÚTĚK Z VĚZENÍ

Na začátku je vězňů větší počet vězňů než vězeňské služby.
Vězni:
Úkoly:
⦁ Dostat se z vězení na respawn ve vesnici.
⦁ Dostat se z vesnice na konec bazenu.
Respawn:
⦁ Při prvním zásahu se vrací do vězení a instantně se oživuje.
⦁ Při druhém zásahu přechází na stranu policie.
⦁ Při druhém úkolu přechází na stranu policie.
Vězeňská služba:
Úkoly:
⦁ Zabránit co největšímu počtu vězňů se dostat z vězení do vesnice.
⦁ Zabránit uprchlíkům se dostat na konec bazenu.
– nejlépe černé oblečení !!!
Respawn:
⦁ Instantní u bazénu
⦁ Při druhém úkolu instantní na dva životy až na zadním parkovišti
5 POINTS

Úkol:
Získat 5 bodů.
Na bodovacích stanovištích jsou umístěny dřevěné destičky dané barvy s bodovou hodnotou které je třeba pověsit. Protivníkovy body se nedají smazat. Respawn červená i modrá každá 10. minuta.
Obě strany jsou pod velením zkušených organizátorů.
MINOMETNÁ PALBA
Minometka: podle mapy (Ares Alpha) najdi sklad munice do minometu. Úkolem obou stran je získát co největší počet munice a dostal je k minometu kde provedou odpal.

ETHOS

Operace Ethos je založena na šesti herních charakterech. Každá z postav má unikátních schopnosti, výstroj, výzbroj a různou délku respawnu. Proto dobře uvažte, jaká postava se na Vás nejvíce hodí, která Vás bude maximálně bavit.
Pokud se jednotlivé herní postavy dokážou dobře sehrát a doplnit, tak vytvoří fungující velice efektivní bojový celek. K plnění úkolů, získání převahy a celkového vítězství podstatné.
Základem, bude komunikace jako na každé akci kde se úspěch odvijí na celku a ne na výkonech jednotlivců. Proto, kdo má vysílačku tak sebou. Kdo ne, má ruce a svůj hlas. Dále plnění svého charakteru i za cenu návrtatu na respawn. Posledním klíčem k vítězství je rychlost jako na každé akci.
Herní charaktery
Bojovník – řadový voják, jeho úkolem je být v první líni a tlačit nepřítele, ztráty u této postavy budou vysoké proto je zvýhodněný zkrácenou dobou respawnu. Jako jediný může používat granáty. Zbraně může použít do 130 m/s.
Respawn: každá pátá minuta / Počet: alespoň polovina týmu.
Špeh – jeho hlavním úkolem je získávat informace o postavení nepřátel, pomocí infiltrace, popřípadě jejich likvidace, má lehkou výstroj, musí být vybavený vysílačkou a je vyzbrojený jako běžný voják navíc musí mít pistoli nebo brokovnici (AEP, GAS, MAN), změnou barvy pásky se může infiltrovat mezi nepřátelské jednotky, podávat pomocí vysílačky zprávy o nepříteli a dále různě škodí.
Respawn: každá patnáctá minuta / Počet: 1 špeh na 25 bojovníků
Zdravotník – má za úkol podporovat a oživovat své padlé
spoluhráče položením ruky na rameno zraněného a soustavně počítá do deseti.
Počet možných oživení je 1 život na padlého.
Fungování v akci: hráč po zásahu si lehá a leží na místě kde byl raněn a dává hlasitě a zřetelně slovem MEDIK signál, že potřebuje ošetřit;
z tohoto místa se nesmí sám pohnout !
Jakýkoliv spolubojovník ho může odtáhnout do krytu, kde ho medik může ošetřit;
pokud se medik ke zraněnému nedostane do zhruba dvou minut, raněný umírá a odchází na respawn s reflexní vestou; po medikovi se smí střílet; nemůže ošetřit sám sebe, může ošetřit a být ošetřen jiným medikem;
pokud byl hráč vyřazen z boje na tichou poštou (MÁŠ) je ihned vyřazen z boje, medika nevolá a s reflexní vestou odchází na respawn;
Respawn: každá desátá minuta / Počet: maximálně 2 hráči na 15 spoluhráčů.
Pyrotechnik – jeho hlavní úkol je „vykuřování“ nepřítele, jako jediný smí používat
dýmovnice a plynovou masku (vlastní) u dýmovnic není omezena doba dýmení. Dým simuluje zamořenou oblast, ve které jsou všichni hráči vyřazeni z boje. Jen pyrotechnik pokud použije plynovou masku tak v této oblasti může operovat. A pohybovat se zapálenými dýmovnicemi – házet je zpět nepříteli. Je vyzbrojen jako
bojovník. Z výbavy je vhodná vysílačka.
Respawn: každá desátá minuta / Počet: maximálně 1 hráč na 10 spoluhráčů
Kulometčík – jeho hlavním úkolem je držení silných pozici pomocí kulometu s krabicí
nebo bubnem, které může během akce dosypávat. Umí opravovat zbraně vyřazené zásahem.
Respawn: každá desátá minuta / Počet: maximálně 1 hráč na 20 spoluhráčů
Odstřelovač – jeho hlavním úkolem je pozorování a vyhodnocení situace, musí hrát s
opakovací puškou (manuální nebo plynová) a vybaven vysílačkou. Do budovy může vejít pouze se záložní zbraní.
Respawn: každá desátá minuta / Počet: maximálně 1 hráč na 10 spoluhráčů
URNA a Metamfetamin
Urna má za úkol najít označené dveře a za pomocí beranidla je vyrazit. Po vyřazení musí odnést všechny zásoby do vrtulníků.
Smažky nemají beranidlo, protože mají od začátku hry přistup oknem. Taktéž mají za úkol krást zásoby a nosit je do hospody.
Každý team má svého velitele:
Smažky mají perníkového tátu.
Urna má velitele zásahu.
Pravidla:
1. Zásoby jsou označené bedny jednu bednu musí nést dva členové Urny.
2. Smažka může nést jen jednu bednu.
3. Při zásahu nesoucího se bedna pokládá na zem.
4. Beranidlo se nechává ve skladu (místnost s bednami).
Re-Spawn:
Smažky inhned
Urna po pěti hráčích
Kdo má více beden vyhrává.


