Na této stránce uvádíme stručný přehled herních módů a jejich pravidel.
LETECKÁ PODPORA:
1. Letecký úder je aktivní po cca. 20 minutách hry (zvukový signál).
2. Otevřít bednu, pískonout na píštalku a zakřičet číslo budovy !!!
3. Všichni v budově jsou vyřazení ze hry a jdou na respawn!!!
4. Budova je okamžitě průchozí.
5. Nerespektování leteckéhé úderu, číslo hráče a odchází ze hřište.
6. Po zavření bedny ORGANIZÁTOREM je letecký úder znovu použitelný !
Bedny pro aktivaci letecké podpory jsou na obou hlavních vztupech do budov 4. a 5. na budově 6. je pouze jedna ze zadu budoby uprostřed.
Pevnost
Domobrna brání PEVNOST (budova 4+5 a most). – sklad římských svící .
ÚKOLY PRO OBĚ STRANY &
- získat římské svíce z pevnosti,
- dostat římské svíce k minometu,
- vystřelit z minometu vícekrát než nepřítel.
King of Bridge
Král mostu, je celkově 8 her. Hraje se na čtyči týmy. Každý tým začiná z jedno ze čtyř respawnu (startovaci pozice budou upřesněny).
Úkolem všech týmu je dostat svou vlajku na most a tam ji ubránit po dobu deseti minut. Tým, který to zvládne jako první výhravá kolo a hra končí. Všechny tymy si vymění respawny a hraje se další kolo.
Tak se hraje dokud každý tým neobejde každý respawn. Takže 4 kolo do odpolední pauzy. A pak další 4 kola po pauze.
ÚTĚK Z VĚZENÍ
Zahrej jsi scénářovou hru, kde každý hraje sam za sebe! Při pokusu utéct z vězení a přežít do finále, kde posledních 10 hráčů si to rozdá o ceny na CQB hale.
Pro nejlepší hráče máme připravené krásné ceny (odstřelovací pušku, mechanické granáty, oklay taktické rukavice, bls bb) viz. uvodní foto (chystáme fotku) ! A pro další dva nejlepší máme pěkné ceny.
::::::: Scénář :::::::
_ Vězni _
Úkolem věznu bude zůstat co nejdéle naživu poslední 3 přeživší vězni ziskavají ceny!
Mezi vězny je povoleno se vyřazovat ze hry, takže pozor!
Každý vězeň obdrží tři životy. Po ztrátě všech životu pro něj hra za vězně končí a přechází na stranu vězeňské služby. Budou pomahat likvidovat vězně.
Bližší info o scénáři a pravidlech budou na mistě.
_ Vězeňská služba _
Jejím úkolem bude zlikvidovat všechny vězně.
Počet bachařů se postupně bude navyšovat tudiž to vězni budou mit postupem času naročnější.
Nehrají na životy ale na oživeni. Styl respawnu bude upřesněn podle počtu hráču. Nehrají o ceny!
Toto je zkrácený scénář vše bude upřesněno na místě.
Na místš bude zajištěno občerstveni.
Dělo
Cílem hry s dělem je odtlačit polní dělo na danou pozici (typicky pod most mezi budovami 4 a 5) a dělo v této pozici udržet pod kontrolou určenou dobu. Dále je k dělu potřeba získat římskou svící nebo svíce, které jsou ukryté různě po herní ploše. Pro úspěšné splnění úkolo je nutné z děla vystřelit nalezenou pyrotechniku.
Rush
Jeden tým brání, druhý útočí. Jsou určeny budovy k dobytí a jejich pořadí.
Jakmile útočící tým dobude danou budovu, může pokračovat na další. Bránící tým sice může dobytou budovu obsadit, ale útočníci se mohou dále soustředit na tu další.
Minometná palba
Po hřišti typicky u středu, kde se nejvíce střetávají týmy jsou ukryty římské svíce, které slouží jako minometné granáty a oba dva týmy mají za úkol je najít a odpálit z jednoho ze dvou „minometů“, které jsou v odkrytější části hřiště.
Tým, který odpálí více min (svící) vyhrává.
Conquer
Po hřišti je rozmístěno několik stožárů s vlajkami v barvách týmů. Hráči mají za úkol mít vlajku svého týmu vyvěšenou na co nejvíce stožárech na konci hry. Tým s větším počtem vlajek na konci hry tedy vyhrává.
Banka
Hra na tři týmy. Dvě konkurenční mafiánské rodiny se utkají o zlaté cihly uložené v trezoru v bance. Do toho je zatáhnutý tým policie, který se snaží banku bránit. Nicméně i policisté mezi sebou mohou mít úplatného jedince, který má pilku kterou je možné otevřít trezor se zlatem.
Fantazii se zde meze nekladou a není neobvyklé, že se dva týmy spojí proti třetímu ve snaze vyhrát.
MultiTask
Jde o více úkolovou hru. V jedné hře je více úkolů jako např. vlajky, dělo, minomety, zláté cihly, nosítka a další.
Generálové a agenti
Každý tým má svého generála, který se schovává někde na herním hřišti. Úkolem je najít nepřátelského generála, zajmout ho a odvést na svůj respawn.
Generál se může bránit pistolí, ale v bezvýchodné situaci (tedy když kolem sebe nemá žádného hráče ze svého týmu) se vzdává. Jeho tým se ještě může pokusit jej zastihnout při cestě na nepřátelský respawn, ale tato šance se každým krokem snižuje.
Do toho ještě vstupují agenti, kteří jsou vybráni generálem a mohou si nasadit pásku nepřátelského týmu. V převleku mají pouze jeden život a pak se vrací již pouze jako svůj tým.